Șefii celor de la FC Barcelona au semnat un acord de sponsorizare de sute de milioane de dolari cu celebra companie Spotify.
Numele companiei se va regăsi pe Camp Nou. Spotify, potrivit Wikipedia, e cel mai mare furnizor de servicii de streaming muzical din lume. Are peste 381 de milioane de utilizatori activi lunar, inclusiv 172 de milioane de abonați plătitori.
Celebrul stadion al echipei FC Barcelona se va numi Spotify Camp Nou.
Mai e nevoie doar de aprobarea Adunării Extraordinare a FC Barcelona, întrunire ce va avea loc la data de 3 aprilie, dar presa iberică specifică faptul că totul e doar o simplă formalitate.
Astfel, din sezonul 2022 – 2023, numele Spotify se va regăsi pe tricourile echipelor de fotbal, atât cele masculine cât și cele feminine ale clubului FC Barcelona.
Brandul suedez va avea și spațiu publicitar digital pe panourile ce înconjoară terenul. Compania va avea mesaje care vor diferi în funcție de continent, un slogan pentru Europa, altul pentru Asia.
Spotify va da aproximativ 75 de milioane de dolari pe an pentru contract, iar înțelegerea are o durată de patru ani. Valoarea totală e de 310 milioane de dolari.
Despre schimbarea numelui stadionului Camp Nou se discută de la începutul pandemiei Covid-19, atunci reprezentanții clubului spaniol anunțând: „Fundația va scoate pe piață drepturile asupra numelui stadionului și va folosi banii proveniți de la sponsor pentru o cauză vitală, de care va beneficia toată lumea. Venitul generat va forma un fond, care va fi împărțit în felul următor: o parte va fi destinată unui proiect legat de COVID-19 realizat de sponsorii noștri, iar restul va fi împărțit celorlalte proiecte, care se dezvoltă în paralel”.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER